lørdag 25. januar 2014

Litt strikketilbehør

Til jul var jeg så heldig å få akkurat det jeg ønsket meg, nemlig en strikketøykurv som  ikke kan forveksles med alle andre kurver som finnes her i huset. Og selvsagt fulgte det med en ny og flott bok med ;-) Kjekt å kunne handle litt julegaver til seg selv også :-) Kurven fant jeg hos buadekor.no, der har de to ulike størrelser. Jeg med mine alle prosjekter måtte ha den største, selv om jeg har en håndarbeidskurv fra før også... Tvilsomt om det blir plass til alt som er på pinnene i begge kurvene også, egentlig.  

Boka, Feminint tilbehør, vil jeg virkelig anbefale! Bl.a masse flotte luer og  skjerf som er ganske så kjappe å strikke. Noen ting som tar litt lengre tid er det også med i boken. Embla forlag som har laget denne boken holder til her i byen, og de står også for bl.a Norsk Strikk. Jeg har flere av bøkene, og de anbefales også!  

Marion i det store hvite huset har en "rydde-gi-bort", og det var virkelig en god idè! Jeg har også en del bøker jeg ikke bruker og helt sikkert noe garn jeg ikke kommer til å bruke, så de opp for en "gi-bort" her i bloggen også om ikke lenge ;-)

Med ønske om en skikkelig fin helg!!

Ingen kommentarer: